2007年8月23日 星期四

澳洲闖蕩之旅(六) - 浪蕩東岸之Sailing @ Whitsundays


bunderberg搵工計劃失敗,tully的工作前景又未明朗,抱住患得患失的心情前往airlie beach玩埋packpage包的sailing tour。


今次我同tak分別join了不同的sailing tour。我選了一隻較有歷史及以美食見稱的豪船,tak選了隻比較平價的船。




           出發@ airlie beach 碼頭



今次的團友有三個irish表姐妹、一單丁irish女仔、兩pair德國情侶、兩英女。我又係全團惟一亞洲人。船上個個bikini小背心。我的保守 t shirt +短褲實在有點格格不入。點先可以同呢班本來已經一雙一對的團友打交道呢?





上到船第一件事就係食,有pizza。友善的irish三人組主動同我傾計。雖然佢地又煙又酒,不過態度友善。irish英文係幾難聽,不過佢地都好就我,唔介意講多幾次。

0係船上無無聊聊左幾個鐘,船員dave叫我地準備落水玩浮潛。我唔知呢個tour有得玩埋浮潛,自己又唔識游水,所以唔諗住落水。dave見我唔郁,慫恿我既然俾左錢,點解唔玩下,又應承我會睇住我,唔會俾我出事。我又覺得一場來到大堡礁,又真係無理由唔睇下個水底。加上dave又話佢會睇實我,於是把心一橫決定落水。

眾人離開大船坐小艇至珊瑚礁水面。當團友一個一個落水,不諳泳術的我開始拗底,唔敢落水。dave叫我抱住浮條幫助我落水,但落到水我一直捉住快艇唔敢郁,dave不斷叫我放手。

好不容易才衝破心理掙扎放手,在水中飄浮一障之後先夠膽伸個頭入水睇海底。對一個唔識游水的人來講,可以0係海中心睇海底實在係意想不到的事。望住五顏六色的水底,不能相信是真的。可惜我個face mask太大,我又帶住眼鏡,入水不夠三十秒就入水,飲左好多咸水,但我還是為可以睇珊瑚礁而興奮,更是差不多最後一個上船。

      




         唔識游水的我就係靠住一條浮條0係水中浮潛。阿媽知道實鬧死。

         



           黃昏



入夜同兩個德國女仔吹水,佢地似乎以為所以亞洲人都唔識英文,話好意外我識英文。其中一個德女在bunderberg打過工,做荔枝picking,不過係hourly paid。佢話bunderberg打工的backpacker成日醉酒鬧事,d同房成日嘈到佢冇得睡,所以寧願俾貴d都要住二人房。另一個德女就係來澳洲渡假,今次係專程去多次white heaven beach,因為此乃佢生平見過最靚的地方。         

夜晚訓覺,一早已經決定睡甲板,因為那所謂"睡房"窄到郁都郁唔到,而且冇空調,熱到不行。成功擺佔了一個有簷蓬的好位,夜晚落雨都冇被波及。

第二朝起身食早餐,團支似乎都睡得不太好。有的俾雨淋,有的被船長的snore嘈醒,同佢地比我已睡得不錯。

 早餐@船

吃過早餐便前往white heaven beach。上岸還要走一段山路才到。上山的一段,竟然俾我見到落山的tak。






從山上的景觀台望white heaven beach,甚壯觀。可惜當時患上backpackers症後群,面對這樣的美景竟有點無動於衷。


On white heaven beach!!




 咁靚0既海灘,唔識游水都要落水浸下。當地的保育措施很足,落水一定要穿全身泳衣。




熱情開放的意大利佬船長,本身係廚師。tour完左之後給我們每人一個吻。  







之前有個去過sailing 的韓國男告訴我,參加sailing tour,第一日"very good",第二日"...good...",第三日" just want to sleep"。其實在船上與一班不怎談得來的老外一起hea是挺無聊的。我本身又唔係外向的人,唔想為吹水而吹水。不過我都幾悶得,總可以在船上自得其樂。而且今次旅程可以俾我呢個唔識游水的人玩浮潛,親身感受珊瑚礁,仲玩左浮潛三次,實在難能可貴。在香港我根本想像唔到原來自己都可以玩浮潛。


完成三日兩夜的sailing tour,irish三人幫叫我夜晚一齊落pub,我笑說我不煙不酒,落到PUB都唔知做乜。佢地話我可以dance,或者笑佢地dance,我禮貌地笑一笑,心裡明白我是不會去的。我寧願自己去airle beach那寧靜的露天泳池玩。




在airlie beach最後一個晚上住的hostel,格局像集中營,是我住過最古怪的hostel之一。

沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...