2007年8月9日 星期四

澳洲闖蕩之旅(五) - 暢遊塔斯曼尼亞之勇闖Cradle Mt.(II)


第二朝一早,連同另一團人一齊出發攻頂。


雖然前一晚被加國母女的snore弄至冇覺好訓,不過今日攻頂,腎上腺素上升,狀態不俗。

第一次行海拔千幾米0既山,實在很滿足。不過同一班神高神大0既鬼一齊攻頂,的確好有壓力。既斜且高既石級,老外一腳可踏過,我卻要手腳並用,故一直落後大隊。雖然一直有女導遊ELISA甸後,但可能外國人獨立性較強吧,她並沒有對我提供什麼輔助。只是看著我自己用自己的方法走過。女導遊ELISA來自VICTORIA,佢話原來有唔少香港人參加佢地的TOUR行CRADLE MOUNTAIN。佢自己都有個澳藉華人男朋友,不過剛剛分手。0係香港JOIN TOUR,你唔會同導遊傾私生活。但係0係澳洲就可以。








一直由八點行到十一點幾先有大休,地點係CRADLE MOUNTAIN頂部附近的CAMP SITE KITCHEN HUT。叫KITCHEN HUT,係因為果度真係有個簡陋的KITCHEN,導遊0係KITCHEN煲水俾我地沖茶/咖啡。可以0係山上歎茶,真的有點奢侈。我隨意選了一包lipton花茶,怎料味道奇怪,喝了兩口便不想再喝。elisa一臉不屑的叫我倒掉佢,我倒在草地上,澳洲阿婆見狀即擰頭,我解釋是elisa叫我倒的,導遊elfen卻笑笑口。現在回想我實在不應該這樣做,應該飲掉那些荼。       





  @Kitchen Hut



在kitche hut大休了差不多一小時才上路。行不了的人可選擇跟elfen落山,其他人則跟elisa同ben攻頂。雖然我經常落後,但俾左咁多$,當然想行上頂。

由於雨已下了整整兩天,近山頂的路多是泥濘或濕滑石面。基於安全原因,導遊0係頂峰幾十米的地方決定不上頂,吃過午餐便沿lake dove 落山。












LUNCH on Cradle Mt.


一路行至四點才完成這天的攻頂之旅。因為經常落後,我不敢停下吃東西,完成時已肚餓至不行,吃了第二個巨型工文治


回到camp site,在接近0度的天氣下獨自跑到旅遊中心參觀,回去食飯時不慎迷路,幾經辛苦才回到我們的大本營吃飯。這天的晚餐是墨西哥薄餅,我第一次試,食到成手都係汁,大出洋相。加拿大母教我包,終於成功冇漏,高興得拍照留念。

見大家都拿出紙筆寫contact,我都拎番我0係澳洲買0既notebook俾大家寫d野-國歌。可惜我似乎選錯題材,因為澳洲母女同加國母對國歌都唔熟。足足用左成半小時才完成。






一晚睡得極差。因為房間的暖氣太熱,外面又有人喧嘩,加埋加國母女打鼾,第二朝起身狀態不太好,行不了多久便累。第三天的行程主要要圍繞cradle mountain nt park行一個上午,不算難行。 










吃過午飯在cradle mountain的information center參觀,拿走一些map同單張。離開以前始發現那map要俾錢買的。經過三日行山之旅,導遊驅車回tasmania第二大城市lanuceston。再見文明(其實那裡的規模好細),竟然覺得緊張。

與團友告別,澳洲阿婆叮囑我趁後生,do more crazy thing. 我會!!

沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...