2007年8月21日 星期二

澳洲闖蕩之旅(六) -浪蕩東岸之難忘FRASER ISLAND (II)


回到hostel,有各散東西的感覺,只有細佬問我地住邊間房。夜晚去廚房準備晚餐,德國ceo對我說welcome home, 又見大佬同irish couple在吹水,對我大叫"TIK! (因為tak tak,佢地叫我做 tik) come and sit here!"一時間唔識應, 對他說:I'm not tik, my name is Ling! "便走了,回想起來有d寸。


回房寫日記,此時tak已睡著,一心諗住自閉一晚,突然聽見敲門聲,未來得及反應,已見大佬細佬入來叫我們join佢地出hostel泳池旁飲酒吹水。見他們咁有誠意,便出去體驗西方party

我們組的組員全都一起了。席間組員說我地係best team, also laziest team,因為日日最遲起身,又冇schedulelunch時自己弄的三文治不能算是三文治,只可說是lunch。但大家分工合作,冇怨言,又冇吵架,行動迅速,所以就算最遲起身都趕到其他team

大佬飲大兩杯,同我地講佢的身世。原來佢前妻係蔣介石後人,仲有兩個仔女。但佢發現中國文化要求人時常顧及身邊的人,唔可以只顧自己。唔適合佢。問佢識唔識普通話,佢話唔識,不過佢識聽少少廣東話。我同tak大驚,問佢聽唔聽到我地兩個講-既野,佢笑笑口用手指掩口擰頭。

細佬又醒起未見過我同tak穿泳衣下水,要我地趁今晚穿泳裝落泳池。我m到,打死都唔肯,堅稱冇帶泳裝來澳洲,惜冇人信。細佬話既然大家呢世人都未必再見,癲下冇乜所謂,仲坐言起行,自己走去換泳褲,番來時要見到我地穿好泳裝。

我同tak諗過番入房扮換泳裝然後唔出番去,不過最後都乖乖就範。因為m到,我象徵式落一落水便上岸,tak同細佬0係泳池玩得好癲,唔得閒理我。大佬行過,我同tak合力掟佢落水,不過唔夠大力,細佬加入一腳就踢左大佬落水。其他人都來湊熱鬧,仲影埋相。又為我同tak終於著泳裝cheers,很可笑。

換回便服繼續吹水,細佬話未落水前估到我地可能入房扮換泳裝唔出番來,故真經0係我地房出面望我地有冇換到泳裝發覺細佬呢兩日都冇乜點理佢女朋友,佢女朋友又好似冇乜野,唔通老外拍拖都係咁?

其後有一班人帶住結他來join我地,以色列情男都有玩。外表騎呢、經常無厘頭說"everything under control"的他原來識音樂,即席自彈自唱,仲加左我同tak個名入歌詞。雖然唔係好聽得清楚佢唱乜,不過都好開心。第一次融入老外的派對。

回想起出發前同呢班成熟老外未出發先交惡,旅程結束時卻又同佢地打成一片,教人意外。fraser island之旅教人最難忘的地方,一定係旅程中遇到的人。

1 則留言:

  1. hi nice to meet u! 我05年都以Woring holiday visa係OZ玩咗一年,好難忘呀

    回覆刪除

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...