2007年8月1日 星期三

澳洲闖蕩之旅(五) - WWOOF @ 塔斯曼利亞

wwoof @ tasmania

   



離開emerald backpackers,在澳洲足足打左差不多五個月工,終於儲夠盤川去玩了!

我地每人都儲左約四千蚊,不過冇概念去邊度好。直到0係melbourne一間travel agent,打聽到由melbourne到tsamania (塔斯曼利亞)的船飛做緊promo,只係$69,平左一半,於是就傻下傻去tasmania。


tasmania係澳洲最大的外島。坦白說我未去澳洲時根本連tasmania都冇咩點聽過。不過來到之後聽到好多關於tasmania的好評,於是走去看看。但事實上未踏足tasmania之前,因為懶,我都冇乜概念我將會見到d咩。我book左一個cradle mountain行山團同東岸團,tak book左個西岸團同單車東岸團,見步行步。

   



貪平買了硬座票的我溜出common area睡了一晚。

從melbourne坐十個小時的通宵遊輪到tasmania,0係好心巴士司機義載下到巴士站乘巴士到tasmania第四大城市burnie‧來burnie的目的係參加wwoof program。wwoof 係一個有機農場組織。參加wwoof成為wwoofer便可以替組織企下的有機農場家庭每日工作四至六小時,換取免費食宿。澳洲話晒都係農業大國,參加wwoof可以話係一個真正體現澳洲生活的機會。

   

 @ Burnie


我們的host family係五人家庭,男女主人有分別七歲、四歲同一歲0既細路。wwoof suppose係幫farm做野,不過佢地屋企果個farm規模較細,似花園多過 farm。










wwoof family的家,香港人夢寐以求的精緻別墅。尤其是我們住的房間(本來是主人的三個小孩的),佈滿公仔玩具,簡直是小朋友的DREAM ROOM,絕對滿足了我這個在公屋土身土長的香港小市民的童年願望。






wwoof family的三個小朋友,大女annaline,二仔同細仔jabex + kayden。可能係經常接觸wwoofer的原因,annaline同jabex都唔怕陌生人,好快同我地玩得好癲。kayden原本較怕醜,後來都被tak "融化"了。





之前同wwoof family的女主人聯絡,佢問我地對咩工作有興趣,我話之前一直打農場工都係做有關植物的工作,所以今回想做d同動物有關的工作。估唔到女主人還真幽默,第一日就俾我地做一樣同動物關係非常密切的工作 ---執馬屎........




兩個香港的大學畢業生,老遠跑來澳洲執馬屎,不禁有點感慨。點同阿媽交代?

我同tak一人一個鏟,tak負責將屎鏟走,再將屎掃至我的鏟內,我負責將屎丟至手推車。一次因屎太重,我差點甩手把屎踐到tak身上,tak嚇到當堂爆粗: " x你呀! 馬屎來架!!" 我不但沒有謙意,還笑到彎腰。來到澳洲,我地都變得粗豪,恃住冇人聽得門,經常爆粗,但仍不失淑女形象。


 

趁女主人不在,怒罵馬屎的恐手。

我們的其他工作還包括:




  餵雞



 除草




 修剪花圃...


還有打掃、湊細路同俾細路"恰"。



  整整兩頁紙的家規。






  忙裡偷閒














 同男主人0係屋外合照。



4 則留言:

  1. 唔好意思...你參加WWOOF是否係melbourne申請 OR tasmania
    THX!!!!
    [版主回覆03/18/2010 18:13:00]we applied at a travel agent in Melbourne. Then the travel agent gave us a WWOOF book which contains the contact detail of the all WWOOF farms in Australia. You may then need to contact the farm yourself. Actually you could apply for it in any travel agent in Australia

    回覆刪除
  2. Hello,
    我是有興趣參加wwoof 的朋友,在search yahoo 時看到你的blog
    我對這個host family 很有興趣,請問可否告知這個 host 既 code#?
    另外,因爲本人很怕動物, 請問能否選擇一些植物的工作 only?
    請幫忙回覆一下, 謝謝
    [版主回覆05/19/2010 09:59:00]sorry I lost the wwoof book so i do not know the code

    回覆刪除
  3. 唔緊要, 謝謝你呀
    不過請問你是否記得男屋主和女屋主姓名呢?
    [版主回覆05/24/2010 05:33:00]the women called Elizebeth but I think they only show their surname on the WWOOF book. hope it helps

    回覆刪除
  4. 明白了,謝謝你啊 :)

    回覆刪除

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...