2007年7月31日 星期二

澳洲闖蕩之旅(五) - 告別Emerald Backpackers

Last Job @ Emerald Backpackers


最後一份0係emerald打的工0係一個規模較細兼落後0既farm brousen's 做machine planting,同行的有兩荷蘭男、4個醜韓女、德情侶。話佢落後,係因為所謂0既"machine planting"既machine只係一堆會滾動0既鐵。之前0係tnb同windy hill做planting,一盆盆種子會自動送上來,依家要用人手推。另外,天氣漸熱,工場環境又惡劣,烏蠅叢生,噴了防蟲噴霧也無補於是。我在香港帶來的烏蠅罩終於派上用場。





打左幾日工planting job便完結,我們被分配到室外除草,連老闆都親自落場,兩個人一組,一個0係前面鏟雜草,一個0係後面用筒執。我第一次陰差陽錯地part左老闆,不過外表似刻薄顧主0既佢冇我想像中咁刻薄,叮囑我不用撿走太細少的雜草。老闆走後,我 part了另一年輕local staff ian。之前見佢個樣傻下傻下,估唔到幾健談。我同ian一邊吹水一邊做野,時間過得好快。聽ian講,原來 farm的始創人去年過生,個farm交左俾佢3個仔,基本上由大仔(老闆)打理。我諗起香港新鴻基的郭氏兄弟。


最後一日0係emerald 亦都係0係brousen's打工,我地0係brousen's farm 0既一個室外farm除草,原來果個farm 0係炒左我地 0既 kooman's farm 隔離。除除下草,仲見到 kooman's男主管、 真經被盛傳"getting into Ling"0既Richard車左一大班 backpackers來。佢走來同 ian 講叫佢架車唔好阻住條路。0係emerald打工的最後一日見番kooman 男主管Richard都幾意想不到。


Working Life @ Brousens' Farm







同事德國情侶。男的酷似陳啟泰。但那女的告訴我們,他似德國一個 rapper。 what? 似陳啟泰的 rapper ? 



臨走前一天,0係locker意外發現出左city睇green day concert的英國佬Iwin留俾我地0既字條:

”Ling & Tak, I can't believe you will leave Emerald Backpackers after you stay here for 4 years (佢作大,寸我地0係度住得耐). If you want, you could send me an email. I think I'm gonna miss you two.   Good luck for your journey in Australia"

估唔到為人懶散、飲酒飲到得幾十蚊身家的Iwin會主動留contact俾我地。佢張字條仲係用四色筆、一句一隻色咁寫。我同Iwin留澳期間都有keep contact,其後0係brisbane 同佢巧合地坐同一班巴士,0係澳洲最後一日又收到佢msg話0係街見到我地。




    其貌不揚但為人風趣的酒鬼 ”英國佬”Iwin, 戲稱英國人都是"small and angry"

之後執拾行李,韓女小虹問我借紙同筆。我當時正忙著,求其0係本舊雜誌撕張紙打發佢。點知原來佢係寫佢個contact俾我,仲留埋佢老豆個電話俾我,咁我大日去韓國搵唔到佢就可以搵佢老豆。我同小虹只係識左唔夠一星期佢就咁有心,我好感動。後來我完成澳洲之旅去首爾小停都有搵佢帶我地周圍去。

Emerald Backpckers 的生活點滴


離backpackers 30分鐘的超市,規模跟香港的華潤差不多,但足以讓我們逛幾個鐘。因為整個town 都冇乜商店。有段時間夜晚食飽飯冇野做會摸黑由 hostel 走冇街燈的車路上去買野。依家諗番轉頭都幾危險。


四人女生房。莫名其妙的有一部唔work 的汽水機


hostel 的 gym room

 hostel 的後園



我們的六人房


上午趕坐hostel 殘車番工的backpackers


common room


 經常擠滿韓國人的廚房


當年沒有wifi,上網 AUD2 15分鐘。仲要龜速。好少用。


在 Emerald Backpackers 遇過的人
















臨別前終於坐左一次Hostel 附近的 Puffing Billy










沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...