2007年7月25日 星期三

澳洲闖蕩之旅(四) - Emerald Backpackers 打工經歷 (二)



被 kooman 炒了後,經過chris的開解及weekend hostel搞的korean party,我的心情已經平伏,準備weekday的另一份新工。



 瘦韓在KOREAN PARTY玩踢膠袋,好似話係韓國傳統玩意。


     KOREAN PARTY


新farm 叫 tnb,都係種鬱金香,不過全都係室內。同我地一齊番呢份新工的有德國妹、比利時情侶、一韓男、日本仔"羅世明" (因為佢生得似我地個中學同學羅世明)、另一日本仔MASA,非常國際化。甫到farm,即有一黑人local staff 迎接,其帶我地參觀farm的設施。好似做過咁多farm work,今次係第一次有loacl worker帶我地參觀個farm。



                  Planting @ TNB Farm

新的工作係室內planting。我們所有backpacker皆企0係機械生產線旁,一籃籃已斟滿泥土的種子會不斷經運輸帶送到我們面前。我們的職責係將所有亂作一團的種子以 "二乘八"(每人排兩行,每行八粒) 的模式整齊排列好,並壓實於泥土中。由於機器係不停移動,可以想像當生產線一開始運作,種子就會不斷送來,我地都plant過不停,沒有停下來喘口氣的機會。因為稍慢下來,就會plant 唔切兩行。工作這麼單調,整天都是機械人般不停重覆同一樣工作。頭十五分鐘我就已經好想quit左呢份fucking job。



          WITH 黑人上司&德國妹


可幸的是,tnb farm的staff 大都好nice,common room及toliet 都遠比kooman完善清潔,planting的supervisor黑人亦算尊重backpacker。0係沉悶乏味0既工作期間會口花花潦人講野逗我地笑。身體適應了這他媽的工作之後,感覺好多了。只不過plant了一整天後一合上眼便看見孺動的種子。


在tnb 工作的第三天,比利時情侶在上班之前托我交tax form俾老板娘。原來佢地要quit左份工,因為唔鍾意份工。佢兩個表現唔錯,同d local有講有笑,估唔到會quit。由於冇左兩個人,如果企前面的人唔plant多於兩行,企最後的人就要硬食quit左果兩個人suppose所plant 的行數。我一直企係生產線第一個位。於是黑人趁 break時帶我走到生產線尾看看尾部 local staff 的慘況,暗示要我 plant 多於兩行。本來 planting就辛苦,依家要plant更多,不禁覺得有d委屈。





                     common room @ TNB FARM


The Power of Money
在 tnb工作的第四天是我 22歲生日。之前曾經同早我兩日生日0既 local staff "靚嬸"透露過自己比她遲兩日生日。當天番工一見到佢,佢就即刻同我講 happy birthday。其他local staff 聽見,都同我講生日快樂。黑人更在morning tea時在我耳邊唱生日歌。其實靚嬸生日時我地一班backpackers都有份食生日蛋糕。tnb的確係一個幾有人情味且尊重backpackers 0既farm。

不過生日還生日,經過整整四日的planting,我和tak 的手臂及背脊已痛得不可開交,完全乏力,根本冇力壓種子。當日下午的工作,基本上都是靠意志捱下去的。邊忍痛邊工作,想起自己身為大學生,走到澳洲的鄉下地方做二打六,還要忍受這樣的折磨,一時感觸,有流淚的衝動。黑人見狀,向另一local staff 說:"she may not be here tomorrow! "


planting 的backpackers每小時有五分鐘小休,大家都死咁制。


當日下午,老板娘派頭兩日的糧單。驚訝地發現才工作了兩天,工資竟然逾二百元!!這裡的工資是16蚊澳元一小時,係我0係澳洲咁耐以來最多的。在TNB一星期做五日的工資比起在kooman一星期做6日還多。我不禁用廣東話大叫 ”點解有咁多錢ga?” tak仲搞笑:”係lor,唔值咁多GA WOR!" 黑人問眾BACKPACKER  "GOOD? EVERYONE HAPPY?"  我連忙點頭。剛才的那些什麼大學生感慨到都拋到九霄雲外。其他BACKPACKERS都笑我,話終於都見到我笑了。





生日當晚tak在累透的情況下整左個大餐俾我食。由於個蛋糕的”22”字樣太張揚,惹來一些八卦鬼佬的注意,喝醉的”癲佬”更大唱生日歌,其他熱情的鬼佬又一齊唱(even佢地唔知自己唱緊俾邊個聽),既尷尬又難忘。

在TNB工作的第五天終於可以做做PLANTING以外的工作,就係我在KOOMAN做到爛熟的”清野”。我地一眾女BACKPACKER只需清,不用把清出來的沉重廢物搬到垃圾糟,讓男STAFF幫我地搬。在TNB搬不動重物,是奉旨的;在kooman搬不動重物,卻要被炒。

TNB的工作兩個星期便得結束。最後一天,黑人帶左一D糖果俾我地食。臨走時又續一同我地握手告別。離開了人情咪濃的TNB,前路將會怎樣?






在tnb工作了一個星期的晚上,曾經在sydney當我地澳洲通0既何卓敏帶埋個妹來到emerald探我地,仲買埋燒肉同自製蛋糕,非常有心。





australian football聯賽決賽當日,0係誤打誤撞的情況下同左hostel一班鬼backpackers去melbourne city的 pub睇波,又0係誤打誤撞的情況下同荷蘭佬來到歐永櫸同佢女友相遇的 a1茶餐廳食飯。a1 一個碟頭飯最平都 $7.5,不過太耐冇香港野食過,決定豪一劑。




之前住0係uncle auntie家中一直冇機會見melbourne city夜境,今次同一班鬼出來終於見到la!!





本來呢張相係我0既獨照,最後卻變成合照。還記得當晚同荷蘭佬一齊由melbourne city番emerald,我地叫荷蘭佬唱荷蘭國歌,佢唔怕醜大聲唱。荷蘭文好奇怪,聽起來像鴨叫。佢唱完叫我地唱番出來,我地唱唱下扮鴨叫。於是佢又" ching chung ching chung" 的扮唱中國國歌。之後佢教我地讀佢個姓,讀音係 "蓋 ya"。個 "蓋" 音要好似痰上頸咁0係喉嚨底發聲。於是我地每次叫佢都要扮痰上頸,佢一臉無奈地說 "You laugh on my name!!"。

荷蘭文真的很難發音。不過學荷蘭文都幾好玩。



沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...