2007年7月16日 星期一

同鬼食飯

忙碌了幾星期,這幾天工作上多了點新意。

星期五,我負責的program有幾位英國來的教職員到訪。我這個職員仔,除了循例要開開會,還要和一班鬼到樓下酒樓飲茶。被號召娛賓我香港職員除了我之外,還有上司、sales manager 同sales & marketing manager。當然唔少得老板娘同阿頭。本來我的好拍檔kaho都有份,不過今次來香港0既鬼比預計多,一圍枱都坐唔sai咁制,所以唔使本來番晏0既佢再食多次飯。

其實同鬼飲茶我並唔抗拒,仲覺得幾有趣。不過當日我的腸胃並唔舒服,仲閃過唔番工0既念頭,狀態不佳。一班香港同事坐埋一齊,我的右邊係唔相熟0既sales manager,左邊係一個唔知咩階級0既鬼婆。見眾人不斷同身邊0既人吹水,好不熱鬧,為左令自己0既情況不致太奇怪,我主動同身邊果位比較靜0既鬼婆吹水‧離開澳洲成年,再用英文吹水好似冇之前咁得心應手,仲有d緊張,不過都總算溝通到,唔使令自己望落去憝居居。我介紹佢趁聽日有假去離島睇睇,感受下香港0既另一面,唔知佢會唔會真係去?

鬼婆似乎幾接受中國食物。當其他鬼可能因為面子問題,用刀叉食叉燒飽0既時候,佢好努力用筷子夾同食點心,雖然經常要用手指幫助,但仍然冇用過刀叉,令我不禁當面同佢講我好欣賞佢try her best to use chopsticks。不過佢隔離個鬼佬就好搞笑。阿頭夾左個糯米雞俾佢,佢竟然將d CHILLI塗在糯米雞塊葉上,並連埋塊葉成0舊糯米雞就咁放入口,咁當然食唔到。我真係忍唔住笑左出來,不過都有提佢要打開凡塊葉。

食到咁上下,鬼婆唔知點解忽然同佢隔離個鬼佬好好好傾,除左間中倒茶俾我就冇乜點理我,我同sales manager又冇咩講,並突然感到胃痛,於是同上司講番上office,靜靜雞閃左。

番上office食左阿當d整腸丸,胃痛並沒有好轉,但還要準備一陣同鬼的會議。我諗過唔去,但咁難得可以講下英文我又唔想放棄。

上到會議室,我、kaho同上司三個同d鬼你眼望我眼,唔知講乜好。原來班鬼冇準備任何野同我地講,只係來解答問題。kaho打破彊局先問有關英國ISSUE學生証的問題,似乎班鬼都唔知佢地send左d 學生証form俾香港學生。我追問張英國學生証有咩用,估唔到Dr Ray會笑說" I'm wondering why they d0 this!!" 阿頭於是打完場說英國幫學生出學生証係想令學生有SENSE OF BELONGING(即係冇用)。之後我再追問幾個一直纏繞我地0既問題(學生重考仲可唔可以defer? 點解學生d transcript個姓放左0係最後)。DR RAY都用幾幽默0既方式解答,令氣氛和諧,無上個sem佢地來開會時咁悶,我0既胃痛仲不知不覺間消失。最後一個問題係關於考試用0既profolio。之前好多學生問好多幾意想不到0既問題如過左字數會唔會扣分?加左d instruction冇寫0既內容會唔會扣分?用螢光筆highlight d keywords得唔得? 我一輪咀問Dr RAY,佢都忍唔住笑我。我覺得自己有d似記者。我問時俾左個PROFOLIO 0既SAMPLE佢參考,點知原來個SAMPLE的原作者都有來香港,於是找來了原作者解答我0既問題。奈何原作者講左好多學術性0既野,加上佢d英文又幾難聽,我同kaho都聽到一頭霧水。佢講完一大輪之後,一臉誠懇問我”did I answer your question?",為免尷尬,我傻笑點頭。阿頭知我地唔明,話遲d再同我解釋。

見完鬼,心情輕鬆愉快多了。


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...