2007年7月3日 星期二

寫意的一天

星期六番早收工又再到我熟識的南丫島同老死自由行。


雨一直下,我地先闖入一好像叫書蟲0既 cafe食tea,順便避雨。原來呢間cafe係食齋,我點了個pizza,係齋的,都係第一次試。見到有人點了burger,都是齋的,望落好大件,成75蚊,唔知夠唔夠飽。




cafe環境不俗,不過0係cafe hea到成五點,坐到有d厭。一場來到南丫島,我還是想行行山。於是冒雨去洪聖爺灣。雖然落雨,洪聖爺灣仍然有不少遊人玩水甚至滑浪。同老死匿0係救身亭底,坐在救生員用的水泡上,邊看海,邊吹水,時間很快便過。我們到達索古灣已天黑。



到達索古灣已七點幾,但成九點先有船,又食唔起海鮮,唯有買支雪糕條,坐0係碼頭,一邊吹水,一邊等。期間又再下雨,不過冇影響寫意心情。閒時同老死吹吹風吹吹水,也挺不錯。



老死幫我拍的寫真。


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...