2007年7月18日 星期三

澳洲闖蕩之旅(四) - 殘破弄髒的Emerald Backpackers


Emerald Backpackers

告別Uncle Auntie

tak一直埋怨 uncel auntie冇帶我地遊覽 melbourne,依家終於有機會。因為 uncle將會車我地去已預定的 working hostel -  Emerald Backpackers。

臨走前,我同tak拿出”伙食費”同月餅俾UNCLE,佢唔肯收我地$,只肯收下月餅。白食白住一個星期,真的有點不好意思。尤其知道uncle原來失業。由於預料到了working hostel會冇啖好食,我地0係唐人街大量入貨,行李多得驚人。uncle 幫我地搬行李入車尾箱時也不禁爆粗: ”Diu 拿星!你兩個乜鬼BACKPACKERS,咁撚多野o既?”我們只好低頭偷笑。


   臨行前同auntie合照

       
 飲茶@Melbourne

Emerald 位於melbourne city市郊,離市中心一小時車程,位於melbourne著名蒸氣火車 puffy billy其中一個大站"LAKE SIDE PARK"旁,係城市人假日熱點。0係 uncle的車上,望著車外 0既城市建築物逐漸遠離,心裡對快將再打農場工,重過backpacker生活感到既驚又喜。突然,車停在一中式酒樓旁,原來uncle auntie帶我地去飲茶餞行。本來想請飲茶,連點心卡都搶走,但uncle跑到收銀處唔俾我地俾$。這”人情”,我地是注定要欠的。

 破舊backpackers

車子經過一些美麗的山丘松林,車路多灣而窄狹,令我覺得我地似乎正進入什麼不毛之地,但景色的確漂亮。好不容易,車子在一看來有點殘舊而細小的屋子停下。UNCLE 說我們應該到了。走進屋子找hostel負責人,打開門,看見屋內殘破弄髒,那開放式廚房有一大堆未洗的碗碟。最教我吃驚的,是兩個坐在梳化上的中年鬼佬,一頭長髮和隨意的打扮,活像美國那些七十年代不修邊幅的rock band band友,哪是backpacker? uncle問佢地負責人0係邊,其中一個話負責人出左去,並走去叫佢番來。於是我們一行四人周圍參觀,順便等負責人‧uncle aunties 似乎對這些backpackers幾有興趣,他們像循視業務般撩其他backpackers傾計,又同佢地打聽呢到0既工作情況‧我同 tak 跟0係佢地後面,感覺有點尷尬。(後來果然有backpackers問我 uncle auntie係乜水,可見當時我地是挺觸目的)。

不久,看見有人驚著一架殘車到 backpackers,似乎佢就係負責人。看見這位負責人,真的嚇我一跳。身材高大的他有個啤酒肚,身穿曼聯球衣,走起路來卻像女人搬扭腰,說話又帶點娘娘腔。最要命的,是他的一頭嬉皮士假鬈髮(被 tak稱為「果副   kam野」),一副玩世不恭的模樣,與外型成熟穩重的南澳 hostel manager Warrick,實在有太大分別。

呢位騎呢負責人叫 chris。寒暄幾句之後,帶我地到 ”房間”。那房間位於common room旁,打開門,只見一堆木同鐵,原來d床仲未整好。chris 叫我們先到附近的 lake side park散步,俾時間佢幫我地整番張床。

跟 uncle auntie到lake side park,離 hostel不夠五分鐘路程。這公園不及彭福公園大,不過景色尚算清幽寧靜,仲可以釣魚。似乎呢間 backpacker,可取的就是附近這一個不俗的公園。

回到hostel,chris已弄好房間,並對我同 tak說已經安排了工作給我們,是一份摘花的時薪工,有13蚊一個鐘‧並安排了一個日本backpacker載我們上班。好開心真的可以再投入工作。

晚飯時間,終於可以見一見其他backpackers。驟眼所見,backpackers只有十幾個,韓國人居多,都是分小圈子一堆一堆地吃飯/睇電視,common room氣氛不夠南澳時好。其中有三個鬼仔,操著不知什麼語言,當一個正睇電視的韓國人想轉台,佢地三個即大聲呼喚”FOOTBALL!",示意個韓國人唔可以轉台。我同tak暫時稱佢三個做 ”惡霸”。回想在南澳期間,我因為性格較內向被動,跟我談得來的外國backpackers並不多。這次再住hostel,我係有心主動結識一下外國朋友。但見到咁0既環境,住客好像都不太友善,實在有點令我失望。

飯後在common room寫日記,竟突然停電。god!這樣的一個鬼地方,叫我點住落去?我只希望 0係度儲夠二千蚊(當時我大約有七百幾澳幣身家)就離開,去中部睇大石。真的沒有想過後來會在這真經被視為鬼地方的backapckers前前後後住接近半年,成為我的第二個家。

沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...