2007年7月22日 星期日

澳洲闖蕩之旅(四) - Emerald Backpackers打工經歷



KOOMAN's FARM打工歲月

第一份0係emerald backpackers打0既工係0係一個叫"kooman"s" 0既farm做打雜,同我地一齊番kooman 0既有四個 韓國人"肥/瘦韓"、"肥妹"、"26歲"同日本仔。論身型,我同tak無疑係最弱的。


第一日番工,七點去到個farm,唔知做乜,傻下傻下被一個男主管喝我上左架貨車。上到車先發現司機係一個後生仔,叫craig,得十九歲,幾 nice,個樣坦白說仲有幾分似碧咸。craig車我去一outdoor花farm摘花。汲取了上次被炒的教訓,我摘得好投入,連craig都串我 " u want to be champion?"






摘完花又坐貨車番 farm的大本營工作。tak同一班韓人入packing shed同一班local 阿嬸做 packing,我同 "26歲" 去另一個shed "清野",將冇花0既花藍內的廢物(如根、落業)清除。由於對正boss room,我唔敢怠慢。兩個local craig 同”鬈毛”話我成日唔笑,不斷引我笑。同班後生仔做野係好過同班阿嬸wor!





"清野"farm

每日9:30係break time。呢度打工同南澳其中一個大分別係呢一帶0既農場都有free coffee and tea for employees。 不過kooman's的common room好細,只係夠俾班本地阿嬸同老板坐。我地一班backpackers同後生local worker都要坐出去室外。





break time @ common room

飯後0係室外做 planting,簡直攞命。做 planting比摘果更辛苦,因為要長期跪0係濕潤地上彎著腰插種子同翻土,進度又唔敢同班 local 差得太遠,這次plant了兩個鐘,已死去活來。   

         

           fxxking planting job! 

KOOMAN'S FARM有一個幾有趣0既特色,就係每逢星期五下午都會提早收工beer time,然後所有人都坐0係common romm外面飲啤酒吹水。有一次 beer time得番我一個backpacker同一班 local,正發白日夢之際突然聽見有把女聲話"Richard is getting into Ling"。我不嬲都覺得男主管有d針對我。planting時成日嫌我呢樣嫌我果樣。何來 "getting into ling"? 一定係之前 lunch時佢請我食壽司而惹來"緋聞"。



Beer Time !!

kooman的工作勝在多元化,冇南澳的工作咁缺味單調。而且星期六都可以番工,仲要係double pay,工作一個上午,等如weekday做full day的人工,十分著數。在kooman工作一個星期可以有五百幾澳元,比起其他 farm多。




Take a break after planting for a whole morning!



                                                                      

 待摘的溫室鬱金香







我和 tak在kooman工作了兩個多星期,開始 sense到自己在 kooman的存在價值。因為我們的體型實在輸蝕,搬不動重野。記得有一次我獨自0係shed "清野",當我將盛滿廢物的籃用手推車搬往大垃圾筒時,車翻了,更不幸的是被 boss看見。boss即時從boss room走出來叫我離開,去packing shed幫手 packing野,其實目的係想我消失0係佢視線範圍之內。結果第二晚,我收到hostel manager chris的通知要我下星期轉 farm。

而我的旅伴 tak因為一次0係女主管carol 姐面前黑面,亦不幸被通知要轉 farm。tak好唔忿氣,覺得自己工作表現不比其他人差,走去搵chris理論。至今還記得當時 chris係咁樣開解我們:

Farm job is easy to get but easy to lose. People in Australia is very simple. They can fire one person with just one strange reason. You could do everything right but still get fired just for one mistake.

You are having working holiday now. You should take it easy. You get fired but you can have another job. New job, new people, new experience. Do you want to do this job for your whole life? If not. then it doesn't matter.

這些說話對當時的我的確有用。

後來,tak告訴我同是在 kooman 打工的韓國backpacker"頹王" "26歲"得悉我地被炒後搭著她膊頭對她說 "tak, I am sorry about that!"

我聽完好興。"26歲"成日蛇王,我地咁勤力,點解炒我唔炒佢? 不禁在一班鬼面前借用了tak uncle 的名句渲泄心頭之恨 " x拿星! 炒我唔炒佢!"

沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...