2007年7月15日 星期日

Staff Training @ Macro Polo

星期六STAFF TRAINING,地點0係MACRO POLO HOTEL。估唔到我地間細公司都可以0係酒店搞training。不過我地一班番早0既同事都要先番公司開班房準備上午0既堂。

到達酒店,0係lift口撞到老板娘。上到會場,比想像中grand,仲好似去飲咁要簽名。training未開始,大家吹吹水飲下coffee,見到有蛋糕,早知唔食屋企果d。仲見到同事占士個家姐,佢”yup手叫佢家姐過來要介紹佢俾我地識,點知佢家姐唔show佢。

我發覺同其他部門相比,我地尖沙咀service應該係最團結。其他同事都分小圈子SOCIAL,我地一行成十人都聚在一起。由於想一班人坐埋一齊,我地坐左係最頭果兩行。今次training要分組玩遊戲,點知個分組名單打晒同事0既全名。唔知邊個發起今日要講全朵,我的一班kind子同事就係咁0係度講我全朵,坐我後面0既同事又同我玩果d”督人膊頭之後扮冇督” 0既低能玩意,令我覺得好開心,好似番左去中學。之後借左上司部豪野相機來”感受”,幫同事影左張相,再用自己部機影,豪野果然唔同。上司仲教我用我自己部機影室內相,非常有用。

                                                  

用上司部貴野相機幫同事影左呢張相,感覺真係唔同。可惜張相size太大,只有post濃縮版。

                                                   

                                                                          with阿頭

                                                    

                                                                              等開始

之後的遊戲是也沒什麼好說的,因為主要係同其他部門的同事一組玩,玩得唔投入。玩完game食自助餐,又係同我一班kind子同事一齊。熟食冇乜特別,甜品比較有睇頭。因為有chocolate噴泉(第一次試)同hargendize雪糕!!!

不過整天最開心的還是和一班kind子同事玩中學低能玩意的時候‧


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...