2007年7月30日 星期一

澳洲闖蕩之旅(四) - Emerald Backpackers打工經歷(五)



重返TNB FARM

得悉無緣重返TNB,我同 tak都落晒型,冇晒心機 。放工後再去散步,見到chris,唔想睬佢。點知行過佢之後佢0係我地身後叫我地,同我地講我地聽日可以轉farm。我問佢轉去邊,佢話 TNB。問佢 for how long? 佢話 「for-ever」。聽到之後真係有d難以置信,點解突然可以番去?後來聽chris女友台灣妹講原來 幾個原本assign左星期一做TNB0既新來 backpackers唔知咩事冇去番工 ,於是第二日就調左我同tak 過去幫手。不過,台灣妹話 chris因為俾我同tak黑佢面 ,將d怨氣發洩左0係佢身上,之後就一直同 chris 冷戰。


台灣妹係我0係澳洲咁耐遇到的惟一一個台灣backpackers 。佢本身讀英文系,0係台灣的職位應該幾高,間中會來香港出trip。遲d仲會過英國讀ma ster。但係0係愛情路上,似乎幾愚蠢‧明眼人一睇都知道chris對佢唔係認真 ,擺明玩玩下,但佢自己就鬼咁認真,又一齊訓又一齊住,亦以 hostel女主人身份自居 。表面上一片春風得意的樣子,直到在 tnb工作期間,佢發現chris背住佢力追另一韓國 backpacker才如夢初醒,經常愁眉苦臉,有一日仲0係黑人上司身旁哭起來 。多口的黑人告訴我們台灣妹哭係因為怕有chris的BB,決定離開hostel ,去perth走一躺便番台灣。

可能因工作關係,其貌不揚、娘娘腔兼有啤酒吐的hostel manager chris 戀事多 籮籮。之前0係 hostel識左個韓國女仔,仲跟左個女仔番韓國住左四年 ,0係韓國教英文,後來因性格不合而分手番澳洲。而繼台灣妹事件之後,曾經同我一齊係kooman打工的韓國肥妹又主動追chris,弄得全hostel都知道 。0係backpacker世界,唔潔身自愛、亂搞男女關係0既年青人其實都唔少。

呢次在TNB打工,少左日韓情侶、韓男「張東健」 ,氣氛冇上次咁開心,不過黑人依然鬼馬。除左繼續口花花,見我怕醜就成日話要我做佢老婆來睇下我咩反應。最記得有一次,佢靜雞雞學我地帶住耳塞聽 mp3,然後走來我對面伸個頭埋來同我講 "what did you say? I can't hear you!" 暗寸我地成日聽住mp3所以聽唔到佢講野。黑人0既存在,的確替沉悶的planting工作帶來了樂趣




第二次0係TNB打工,臨別前同黑人上司David來個合照。
TNB的工作三個星期便完了。又要面對失業.當初我地要離開windy hill,某程度上係因為驚 windy hill 唔知可以做多幾耐。點知windyhill份工長做長有 ,TNB完了,windyhill都仲有工開。不過chris話我地得罪左windy hill,冇得番去。(我地對此半信半疑,因為我地好懷疑windy hill 究竟記唔記得我地係邊個。)

其時,其實我地已經0係emerld住左三個月。同我地同期入來住的backpacker都走得七七八八。我亦早已厭倦了working hostel 的生活。有工開的日子,返工都做埋d唔使用腦0既工作,每日最大的concern只係夜晚食d乜 ,深怕自己智商變低;放假的日子,由於交通費貴,大多時間都留0係HOSTEL過WEEK END,無所事事,食完又訓訓完又食,同豬的生活無疑。我地已經儲到三千幾蚊澳元 ,係夠錢去旅行的。不過TAK得悉有人寄左生日禮物俾佢,佢想等埋D禮物先離開 。於是我地又去煩CHRIS,睇下下星期有冇工。CHRIS話來緊一星期都唔會有工 ,但係再下星期可能有,做 CHERRY PICKING。不過CHRIS話唔介意我地先到CITY一邊等工一邊玩。有工會叫我地番來。我同 TAK商量,決定暫時到CITY小住一星期,順便計畫一下離開 EMERALD之後的旅行計劃。

melbourne city小休

在melbourne小住數天,為即將開始的 tasmania 旅程花了接近一千元。在CITY無所事事,竟然懷念起 hostel的日子。由於唔想再花錢,所以0係明知冇工0既情況下番emerald等工。

     


MYER, 澳洲最大百貨公司之一。打左幾個月農場工,一身鄉下LOOK的我進入MYER的確有點不自在。

         


           X'MAS TREE @ FEDERATION SQUARE

       



         PRUSE @ MELBURNE CITY

   



       FULL MOON @ YARRA RIVER

才離開EMERALD幾天,番回HOSTEL後,竟發現HOSTEL已人面全非,來了勁多新BACKPACKER,我們原本住0既房亦冇空床。輾轉之下,我一個人搬到了八人男仔房。如果0係香港,我一定唔會接受。當時諗住住多一星期就走,冇乜大不了。除左有D臭味,都可以接受。而且男生房比女生房清靜。同我相熟的英國佬IWIN好意外我搬來,不斷哼起" LING IS IN THE BOY'S ROOM "。IWIN告訴我,每朝我離開房間後,同房的男生都紛紛彈起床換褲。 依家睇番D相,先意識到當時的居住環境原來咁惡劣。

   
    MESSY, SMELLY BOY'S ROOM



本以為今次番來要等一輪先有工開,點知去俾住宿費時,CHRIS話有一個MACHINE PLANTING工的空缺,我地兩個是但一個可TAKE,另一個就下星期一TAKE。我地唔知點決定,CHRIS於是叫我地估佢個袋有幾多錢,估中有工開。結果,份工TAK做左。我要一個人HEA到下星期一。

0係一個人等開工的期間,我同新來的韓國女仔小虹做左朋友。佢曾經0係中國學國語一年,d國語講得好過我。有次同佢去超市,佢用國語問我衛生間0係邊,我帶左佢去睇衛生巾,俾佢笑。

 




(上)等工期間tak 22歲生日,我呢個唔識煮飯0既人都弄出個大餐來慶祝。  (下) 小虹與我

沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...