2007年7月26日 星期四

澳洲闖蕩之旅(四) - Emerald Backpackers 打工經歷 (三)

失業...

tnb工作完結後,我地一班 tnb的backpackers都失業。睇見人地番工放工,自己無所事事0係hostel hea,感覺不好受。

   



經過tnb打工同一齊失業0既日子,我地同日韓情侶成為朋友。其時,由於食得太多雪糕面包,我同tak都變成肥婆,慘不忍睹。


記得失業期間的一晚,我地同一班 tnb打工的backpackers在hostel後花園吹水,並學唱日文版叮噹。我八卦問起依家日本年青人點樣睇二次大戰,會唔會覺得自己國家做錯事,點知兩個日本人"羅世明"同masa突然好serious地向我鞠躬say sorry,搞到我好唔好意思。我都係八卦問下0者。

   




失業期間同日韓情侶、masa一齊闖入hostel 附近的youth center跳彈床。跳完之後落到地面雙腳感覺依然像在彈床上跳躍,大家都過癮得大笑起來。

其實之前諗住0係emerld 賺夠二千就去玩。而做完 kooman同tnb兩個farm之後亦已達標。但發覺emeral一帶的農場正值旺季,工去工還在,決定住多一段日子,住到冇得再賺$為止。依家失業,的確對住下去的決心有d動搖。不過tnb的黑人曾經告訴我們幾星期後佢地會再請backpackers planting。我地希望等到tnb再請人先走。

Kim's Contract Job

等左四日,日日去煩 hostel manager chris,終於有工開,不過呢份工同其他emerald 0既工有d唔同。今次呢份係一份contract job,唔係hourly paid。呢份工係hostel其中一個住客毛里人kim自己接番來做,並由kim搵一些backpackers幫手一齊做。工作係清理茄子/辣椒場,每清一個場有一百蚊。我地total有10個人,kim為左可以令每人每日賺一百蚊,每日suppose要清十個場。

  




這就是我們工作的戰場-茄子/辣椒 farm。好的茄子/辣椒已經被摘。我們的工作係清理場地。

         



首先我地要用鐮刀割斷吊住盤茄子/辣椒的繩子。另一方面,有人會用電鋸鋸斷茄子/辣椒樹的根。

     



繩同根都被割斷之後就可將整棵茄子/辣椒搬到一旁並抬走至廢物堆。我們還要拔出殘存0係盆裡面的樹根。拔唔出的要用鐮刀將之 "拗" 出來。清理好茄子/辣椒樹,仲要清埋個場上面果d塑膠布先算完成一個場。

由於呢份工係一份FREELANCE 0既工作,一齊做野0既都係HOSTEL的住客,冇LOCAL STAFF管住,所以幾自由,鍾意幾時休息就幾時休息,想食幾耐飯就食幾耐。但同時我地0既工作亦缺乏效率,進度綬慢。大家都睇阿KIM頭,可惜阿KIM係一個只顧做但唔點用腦0既人,我同TAK係中途加入,唔方便亦無意俾太多意見。

另一方面,呢份工亦都係一份幾體力勞動的工作。每日0係溫室又鋸又割又搬,放工時成個人都散晒; 面對充如廢墟的工作環境,情緒也變得低落。有時太投入工作,被樹枝割傷都唔知,放工先發現一雙手有無數損痕,其他女BACKPACKER見到都覺得我地好可憐。同房的熱情韓女JAMIE仲借左支韓國藥膏俾我用。曾經想過同HOSTEL MANAGER CHRIS講QUIT左呢份工,不過未到最後關頭都唔想講出口,唔想好似0係南澳果時咁因為太DEMANDING而得罪HOSTEL MANAGER,默默祈求遲D可以轉番一份份正常D 0既FARM JOB,最好就梗係希望有得番TNB LA!!

皇天不負有心人,0係KIM果度捱左一個星期,CHRIS問左我地打算住多幾耐之後同我地講再做多一日就可以轉 FARM,仲聲稱新 FARM的人工比TNB還高 (後來證實這是流料)。不過我同TAK都好開心,第二朝起身番KIM份工時仲真經爭扎過唔番工。不過都係番左...

沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...