2007年7月15日 星期日

澳洲闖蕩之旅(二) -南澳打工 PART III



慘被開除


打左兩日開心0既 weekend job,新一個星期我地被分配到一 個 vine farm工作,同行的有日本八月同 irish妹。知道要做 planting 都預左辛苦。因為要長時間跪係濕潤0既泥土工作,又要彎腰,膝頭、頸同背脊都會好攰。最難頂的,係有一個變態女主管,無時無刻都可以聽見佢呼喝 backpacker 同印度勞工0既聲音。有一次我停左手 check 清楚有冇做漏 d步驟,並抬高頭讓頸部小休,點知俾佢見到,佢即刻行埋來同我講 "you are paid, you have to keep on working! don't look around! "。對我來講佢0既說話係好大0既侮辱,成個人都冇心機,份工又辛苦,好想quit。份工唯一可取的係一班好 nice 0既年青 local worker,會主動同我地傾計並作出問侯。呢班 local 得十六七歲,咁細個就唔讀書出來做野。其中一個來自city Adelaide。問佢點解會由city來到農場打工,佢話"Adelaide is too big for me"



第二日我地0係同一個farm 打工,不過今次係做 vine pruning,即剪樹枝,而且得我地幾個 backpacker做。變態女主管經常前來睇我地0既進度同質素。剪樹枝比 planting 輕鬆自在,不過不停咁剪好傷手腕。第二日剪 0既時候,大家都明顯慢了下來。因為前一日剪了一整天之後,大家0既手都冇力而且"起枕"。日本八月話佢有個日本 fd 教佢剪樹枝時可先用slapper夾緊樹枝,thenslapper 輕壓樹枝,然後用力將樹枝扯斷,這樣剪樹枝變界樹枝,冇咁傷手腕。

來澳後變成第二個人的"日本八月"


"日本八月"教整日本燒餅!


hostel的日韓派對

我開始 enjoy剪樹枝0既工作。一邊聽住mp3 0既廣東歌, 一邊 0係清靜 0既農場剪樹枝,感覺好超現實。掛住enjoy,也沒有為意自己的進度遠遠落後; 下午放break,咁0岩老闆經過,佢質問我地點解放break,原來佢地下午係冇 break。我地之前打 0既工下午都有break,冇諗過呢度冇。放工睇job board發現我同 tak 份工俾一對新來的鬼情侶取代。warrickfarm個老板嫌我地做得太慢。tak話自己同irish 妹進度差唔多,點解鬼妹冇被炒,係咪種族歧視? warrick聽到呢個term 好嬲,語氣好重咁話"don't say thatit"s disgusting"



被開除後 day off左兩日,又到weekend,可以番好老細度打工。不過今次 0既工作係件計剪樹枝,仲多左好多 backpacker來做。剪一枝有 7 cent,聽落好少,但計計下一扎有20 $1.4,一個鐘剪一扎就有14蚊,其實唔錯。off 左兩日,我同 tak都怒剪,希望賺番off左兩日-既得$。收工埋數,我有12扎,謹比日本人"江湖"同 tak少,但多過 d鬼。但後來肥老細當眾check d樹枝,發現我0既機枝好多都唔合格,好人老細咁好人都有d黑臉。我亦相當擔心我又會被炒,因為如果我自己係老細,我都會炒我自己。


睇電視果位人兄就係情緒化的hostel manager warrick

好彩第二日,我仲有工開,但因為驚唔合規格,就住就住,產量暴趺一半。

出走南澳

weekend job 完了以後,job board顯示我地第二日會做 mandarin picking。點知第二朝起身,mandarin picking 變左day off.

計計數,我 stay 0係hostel一個月,儲到0既 $ 唔夠七百蚊,實在太少。原因係warrick 根本唔夠工俾backpackers,esp女backpackers. 我地每一份工都係 d 好短期0既散工,唔能令我地儲到 $。每次同warrick 詢問有關工作0既野,佢都黑口黑面,要睇佢面色。有個韓國女仔告訴我佢以前住果間hostel 個老闆好nice,佢冇諗過俾 $ 來住係要睇面色,所以佢 stay 一個星期就走。既然我地已經得罪左warrick,未來都冇運行,呢度又冇長工俾我地做,我同 tak決定去 melbourne,一面投靠 tak 0係melbounre住0既遠房親戚,一面再試試搵城市工。






我們的狗竇。


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...