2007年7月12日 星期四

澳洲闖蕩之旅(一) - 初到貴境

決定去澳洲,好大程度係受歐泳櫸果本 <浪蕩澳洲365日> 0既啟發。本身我覺得自己好多方面都未夠成熟,心理上未 ready 一畢業就出來做野; 中文中學出身0既我,英文底又未夠好; 自小我就渴望體驗外國生活,但又冇$; Working Holiday正正俾左個機會我呢個窮學生邊搵 $邊體驗。加上深信人愈大,負擔愈多,好難豁出去作長時間旅遊。大學畢業,冇負擔,冇野輸,正正係最好0既時機俾我出去闖一闖,令我一年後番來可以成為一條好漢。

我為自己出去闖搵左N個理由,不過最初同屋企人講我要去澳洲,都冇乜支持0既聲音。佢地覺得一個女仔0係澳洲冇人冇物周圍去太危險; 再者一個大學生走去澳洲打農場工,對前途又冇咩幫助。不過反對歸反對,佢地並沒有阻止我。公公仲比左4千蚊畢業利是支持我去澳洲; 阿媽又贊助我買個backpack,不過就不斷叮囑我 "頂唔順就番香港,唔使怕瘀"。



05年7 月10日於香港機場。



出發當日係零五年七月十日星期日,阿爸阿媽阿妹都有送機。不過當日我一d期待0既心情都冇。朝早去飲茶都食唔落野。夠鐘入閘,0係禁區同屋企人告別,見到屋企人一臉擔憂,想起未來一年都唔可以見到屋企人,一向好少喊0既我都忍唔住流眼淚。開始懷疑自己畢業唔學人搵$反而學人流浪係咪太任性。

心情一直到上機後才能平伏。到達sydney係早上七點幾。打電話俾0係香港book左0既jolly swagman backpackers arrange free bus to hostel,等左成粒鐘。0係車上睇見滿是英文0既街道才意識到自己真係0係異鄉。見到繁榮0既唐人街亦相當興奮,心想既然呢度有咁多香港野,要適應應該唔難。

坐左半粒鐘終於到達了jolly swagman backpackers。大門口坐左一班正在食煙飲酒吹水0既鬼,頓時覺得拖住個廿公斤喼加廿公斤BACKPACK 既自己有點格格不入。

check in後同TAK的朋友何卓敏會合。佢係我地0既中學同學,在adeliade讀書,趁sem break來悉尼玩一個禮拜。何的出現對我地兩個對澳洲日常生活常識一無所知0既香港人來講實在十分重要。0係佢0既幫助下,心急的我地到步第一日已經識得去common wealth開銀行戶口,去唐人街買平價電話卡打電話番香港;0係便利店買OPTUS電話卡0係澳洲本土用,0係超市買HAM整三文治,仲去埋唐人街試下walk in搵工同埋上網店上網申請tax file number。

依家回想起當時第一日去到澳洲就做咁多野又唔遊覽好似太心急。但帶住唔夠二千蚊澳幣0既我實在很需要搵一份工。0係唐人街搵工0既結果並唔理想。d人一聽到我地持 working holiday visa 即刻撤手擰頭,因為當時拎呢個簽証0既人係唔可以幫同一個僱主打超過3個月工。就連洗碗都唔請。我地亦去過一d鬼佬快餐店/cafe碰運氣。不過都冇回音。

既然城市工搵唔到,決定去試農場工。我地0係一d backpacker雜誌發現澳洲政府有 harvest hotline 幫人搵農場工。於是到步第三日我同 tak分頭就打去問,d職員話呢個時候南澳0既工比較多,仲transfer左我地去兩間working hostel度。working hostel係一d幫backpackers搵農場工0既hostel,你0係果度住,hostel0既 manger就會幫你搵工。我打聽到南澳0既 Barmera有工作,TAK打聽到南澳0既 LOXTON有工作,兩個地方都係聽都未聽過,就連澳洲人都冇乜幾多個識。由悉尼去坐灰狗巴士都要廿幾個鐘。由於BARMERA個hostel manager 聲稱佢有LOTS OF WORK,語氣好樂觀,仲話如果今日去,聽日就會有工開,講到咁勁,搞到0係悉尼搵工屢受挫0既我非常心動,當場0係悉尼買左去BARMERA0既巴士飛,準備0係悉尼住夠一星期就過南澳。tak 對到南澳打工有d擔心,一來驚果度冇工,怕俾人呃,二來其實我地0係悉尼搵工只係3日,可能仲有機會搵到城市工。但衝動的我已經唔想再受搵工0既煎熬。呢三日一邊搵工一邊「遊覽」,我覺得好冇癮。況且睇歐泳櫸本書,見佢係d working hostel 結識咁多唔同國家0既人,覺得幾有趣。依家疊埋心水去南澳打工,反而令我鬆一口氣,好好享受悉尼。






我地係澳洲住0既第一間-jolly swagman @Sydney,好快已經好似一個狗竇

就係咁,0係SYDNEY做左一個星期標準遊客,暢遊過opera house, sydney bridge, blue mountains ,darling harbour, rock market甚至冇咩人會去0既OLYMPIC PARK(事源係我地睇hostel告示話果度請人派傳單,點知去到俾人放飛機),告別了澳洲通何卓敏,我地收拾行李,向南澳出發,展開真正的澳洲working holiday。




@ Olympic Park被放飛機

2 則留言:

  1. 看過好多拿working visa去澳洲的香港人,堅持唔夠一、兩個月就放棄,希望你能堅持到底吧

    回覆刪除
  2. 你好..請問tax file no 是什麼?

    回覆刪除

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...