2007年7月16日 星期一

澳洲闖蕩之旅(三) - 寄人籬下

五星級的家

從南澳再次坐長途巴由barmera到melbourne。今次坐得好辛苦,因為架巴士好爆,冇得坐兩個位,冇得訓。

其實我仲未肯定我會唔會同 tak暫住0係佢遠房親戚屋企。因為寄人籬下似終唔係咁好,何況寄居0係一個陌生0既人屋企。但去到melbourne,天仲未光,又訓得唔好,個人冇能力思考,只想快 d 搵地方落腳。既然 tak 的親戚來接佢,我都照跟埋去,休息過後先算。

tak都講唔清楚佢同佢個親戚0既關係,而且只係見過佢一次。不過之前佢父母來澳洲玩,都係住0係佢地屋企,所以今次再冒昧打搞。

佢親戚 (uncle) 準時到達巴士站接我地,態度尚算友善。佢地屋企離市中心約廿分鐘車程。到達後,uncle即捧出蓮蓉飽、粥同榮華蛋卷作早餐。0係南澳冇啖好食日日三文治0既我見到久惟了的香港野真係非常興奮。感覺好似由冇星酒店搬到五星酒店咁開心。之後發現原來melbourne有一個叫民族台0既電視台可以睇 atv news。uncle auntie見我地坐左一晚長途車咁累,叫我地先睡一睡,我地也不客氣。


        






uncle auntie屋企0係澳洲來講唔算大,不過幾骨子。客房佈置舒適,幾舒服。訓醒覺已是午飯時間,auntie去左開工 ,uncle帶我地去附近market食越南野同買菜。奇怪點解uncle唔使番工,不過沒有多問。

我地第一晚0係uncle屋企0既晚餐非常豐富。有燒肉、有蒸魚、有燒鴨,對當時的我而言,簡直係上天0既賞賜。晚上睇埋uncle auntie之前去outback、tasmania同kangaroo island旅行的video。他們的video配上毫不配合的廣東情歌,感覺很滑稽。

再搵city工

0係uncle aunt屋企休飬生息兩日,第三日先出動到melbourne city走走,順便到china town碰運氣。melbourne比sudney細,亞洲人不少,不過街上歐陸式建築及藝術品較多,文化氣息較重,生活節奏也較慢。china town招牌告示不多,規模也比sydney的小,對於在melburne找到工作的信心不大。好不容易才看到一家港式餐廳請人,我同tak在門口徘徊很久才進去詢問有關請人事宜。auntie叫我地千萬不要告訴 china town的老板我們持 working holiday visa,因為一定冇人請。最好話自己student visa。那裡的員工只叫我們留下個人資料,當然最後也沒有下文。

在街上看到一些人肉廣告牌在街上遊走,我發現自己寧願做人肉廣告牌或者派傳單,都唔想 0係china town做阿四。咁並唔係因為我嫌棄做餐館,而係因為匿 0係china town餐館打工,同 0係香港上水餐廳打工根本冇分別。我來澳洲,係想體驗西方生活,感受西方文化。0係華人餐館俾華人老闆同華人客人點,我唔覺得會學到d乜。反而做人肉廣告牌,-係街上走走,望下人,又俾人望下,好似幾自在,比較似一個backpacker。

另一方面,我亦開始感受到 0係uncle auntie屋企住0既唔方便。雖然佢地態度友善,亦唔係斤斤計較的人,但始終寄人籬下,出出入入、生活細節上都有好多野唔方便。沖涼又唔敢沖得耐; d 野又唔敢周圍放;出去又唔可以太夜番 (我0係melboure成個星期都未睇過 melbourne city夜景); 打電話俾屋企都要偷偷摸摸。backpacker唔係應該自由自在,甚至為所欲為 ga咩?

不過叫我最吃不消的,應該係當時 tak 帶點神經質的「提點」。tak背負家族名聲帶朋友寄居0係親戚屋企。所以我地0既表現,對佢同佢屋企人0既名聲都有影響。tak被夾0係uncle auntie 同我呢個唔識人情世故兼 "呢啡" 0既旅伴之間,加上之前南澳 0既其中一份工作 0既人工仲未收得番,對佢構成好大壓力,故經常對我作出"提點",壓得我透不過氣。好一陣子真的想就此與她分別 ,但自問又未夠膽,非常懦弱。

city工與農場工的心理掙扎

uncle auntie帶左d 中文報紙招聘廣告俾我地睇,我同 tak便嘗試打電話碰運氣。經過一晚努力,tak得到了一間賣 fish and chips店舖的見工機會,我則得到一間雪糕店的見工機會,當然沒有告訴別人我地係拎working holiday visa。我是用英文跟那雪糕店負責人洽談的。那個負責人似乎對我都幾滿意,因為後來 tak打電話俾佢,個負責人都冇約佢去見工。本來我地真係諗住第二日去見工。臨睡前同 tak吹吹水,始發現大家似乎都唔係好想去。理性上,我係應該去的。因為一. 賣雪糕唔難做,而且應該比0係china town做多d 機會講英文;  二. 0係澳洲體驗過農場生活,是時候感受一下澳洲的城市生活。感性上,我又真的唔多想去。因為一. 間店-係市郊,交通不便。二. 賣雪糕恐怕搵$唔多,可能比農場工還少,咁就有排都唔使玩; 三. 亦都係最重要的原因,就係,經過呢幾日-係city寄人籬下的生活,我同 tak都懷念住0係working hostel 自由自在0既生活‧而且打農場工,並唔係想像中咁辛苦。就算係最辛苦0既摘橙,亦帶俾我們很多有趣的回憶。再者,我相信tak 離開了寄居親戚0既生活,應該可以正常番,唔會對我指指點點。想著想著,我真的想回到working hostel 打農場工呀。

我記得曾經o係一本backpacker雜誌睇過一間working hostel 0既廣告,那廣告聲稱離melbourne city只係一個鐘車程,而且可以安排一d hourly paid 0既花 farm工作,連人工都寫埋 ($12-$15 per hour),對我地兩個0係melbourne 0既女backpacker來講真係好適合。於是第二朝一早便叫tak打電話去問問那裡的工作情況。接電話0既人聲稱佢地依家唔夠backpacker,如果我地weekend來,monday就可以有工作。聽到咁0既答覆,實在令人心動。雖然當初我地都被南澳的hostel manager欺騙,以為佢地真係有好多工,但既然今次呢間hostel 近 melbourne,萬一再受騙,走也方便。大不了便再回city搵city工。於是把心一橫,決定過埋weekend就離開city過去。賣雪糕的工,當然唔去見了。有了決定,鬆了口氣,同 tak到 st kilda 散散心,不過放了雪糕店飛機,有d過意唔去。

暫別melbourne city













一口氣遊覽了st kilda、william town、frederation  square、flinder street station、st patrick church等景點,到china town的港式雜貨店 "運時" 換了月餅 (阿媽寄來的)給 uncle auntie同自己及大量亞洲食品 (各類cans、即食noodle、印尼撈一整箱),還到歐了泳櫸有介紹過的second hand market買了條二手牛仔褲開工用,我地促勢待發,為再一次打農場工作好準備。

沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...