2007年7月15日 星期日

澳洲闖蕩之旅(二) -南澳打工 PART II

摘果樂與怒





主宰我們命運的job board


第四日,我地終於等到了我地最驚既一份工- 摘橙,一份件計0既工作。同行0既有間接弄得我 pizza 著火0既紐西阿叔 braydon,酷似我一個中學老師0既日女 ”Miss Tse”,同 hostel 內惟一比較睇得下兼有幾分似劉浩龍0既日本仔。一睇就知道最弱既就係我同 tak 兩個。

其實嚴格來講我地摘果d唔係橙,係一種叫'tangerin"0既生果(後來睇書先知佢係一種將提子及橙0既基因混合而成0既生果),外型同橙冇分別,食落好酸。tangerin原來係一種比較難摘0既生果,因為樹高且大,想摘樹腰同樹頂的 tangerin 要用梯。個梯又大又重,要移動佢都好花時間;D tangerin 唔可以掏手摘,一定要用slapper剪,仲要剪得好入,因為剪得唔入突出頂個「定」的話 pack 箱後個「定」會傷害其他 tangerin 的表皮。正因如此,摘 TANGERIN 0既人工較高,有45 元一bin ( 個 bin有一米乘一米咁大)。



摘果的確辛苦,尤其當你好努力去做,但發現個bin裝極都唔滿時的確很令人泄氣。最難頂的係那個尖酸肥老細,周不時會來檢查我地摘0既果。有一次佢嫌我摘的果個「定」太長,一口氣0係我個bin丟走了十幾個果,仲話唔會accept pickers like this. 又有一次佢發現我摘果行樹0既樹頂仲有好多果未摘,恐嚇我唔清埋佢唔俾我走。果d位置我的確清唔到,好彩紐西阿叔夠義氣,主動幫我清埋仲將d果放入我個bin,我愛你呀紐西阿叔!


紐西阿叔 braydon


其實摘果呢份工幾自在,除左尖酸肥老細間唔中來循查,其他大部份時間都冇王管。鍾意幾時休息就幾時休。紐西亞叔又會開車既收音機等大家邊摘邊聽下歌,冇咁悶。不過件計0既工對於我呢個弱質纖纖雞手鴨腳0既人來講實在唔係路。連日來我每日只可摘1+ 1/4 bin,搵得六十幾蚊一日,扣埋住宿食物我冇咩錢可儲。再咁落去,我幾時先可以去玩?



有份摘橙、酷似劉浩龍的日本仔。

hostel manager 講我地0既難處,佢有d唔耐煩咁話佢真係冇其他工俾我地。這的確令我同Tak士氣低落。紐西阿叔安慰我地,做過呢份最難0既工後,我地可以做全世界任何工作。

後來我同 Tak 終於搵到摘果摘得快0既秘訣- 賤格地偷隔離行樹底d果來摘。呢個方法的確令我成功突破到兩bin一日,不過呢個秘訣發現得太遲。之後都一直冇機會再摘橙,因為 Warrick將我同Tak安排去最適合我地既工作-potato sorting again

再做 potato sorting,我同 Tak 被分開soft不同範圍的potato。我同同房 Yumi 同日女 Yumiko part local worker Sandra。再part Sandra,發覺佢唔係我想像中咁惡。反而第一次同韓女yumi合作就真係嚇我一跳。佢好似當左佢會0係度打一世工咁,比 Sandra更投入更快。有幾分鐘我真係停晒手望住佢,俾佢嚇呆左。

之後我同Tak0係偶然0既機會下被安排在 Shed 內分薯,唔使跟 harvest車食塵,且工作時間長左,又可於設備完善既 common roomlunch,我同 Tak都非常滿意。可惜好景不常,才轉職兩日,個shed就停止運作。

hostel manager warrick理論

之後我同 Tak被安排 Take左 Yumi 同 Yumiko 室外分薯0既工作,佢兩個就被安排做筍工olive oil packing。此舉令 Tak相當不滿,我地唔明點解要我地代佢地分薯,好讓佢兩個去做新工olive oil。我同 tak 剛失去室內分薯0既工作,有新工,應該係俾我地,點解會俾左本來已有工作既yumi & yumiko? 本來我地都唔諗住出聲,因為唔想得罪 warrick大日冇運行,但第一日替 Yumi & Yumiko工作,竟只做了3個鐘,等同白做。同 Warrick 理論,佢今次出奇地順攤,同我地講 'this is my fault, I will fix it" 就冇再同我地理論。

第二日照去分薯,分左幾個鐘,Sandra 帶我地去olive oil shed join 埋Yumi 加Yumiko pack olive oil。似乎 Warrick有做野。不過我覺得個Shed唔係好需要我地,我地都係黏下label 搬下箱0既"can"工作,有時幫手清潔。Tak 好高興可以重返olive oil shed,其實我又唔太”恨”,因為不斷俾人點來點去,好有做廉價勞工0既感覺。

分薯 olive oil 的工作只持續了兩日。第二日晚,Warrick 滿面笑容問我仲會住幾耐,又問我地想唔想做 weekend jobweekend 都有工開,梗係 「Lur飯應 la!」。似乎WARRICK俾我同TAK煩到怕,居然俾份WEEKEND JOB 我地。

澳洲打工生涯中遇過最好的老細

同我地一齊番 weekend job 的有剛來的鬼情侶,由鬼情男載我地去開工。WARRICK話呢份工係'CUTTING STICK',以為應該好”輕CAN”。去到先知唔係CUT,而係”抆”,將泥土中的樹枝連根扯出,非常困難。我同TAK出盡力都扯唔到半寸。我同TAK有見及此,為免受傷,決定同農場老講我地做唔來,問佢有冇其他工作可做。這位肚腩大如懷著七胞胎0既老細話佢會叫 hostel manager 接我地走。



邊嗌 "Diu " 邊扯樹枝原來有用

我同TAK於是就等人接。但等左一輪,七胞胎老細又改變主意,叫我地留下來好收集其他人扯出的樹枝。收集完畢,一岡人等包括老細自己都企埋一齊修剪及捆綁樹枝,有講有笑。呢位老細同其他 Farm 0既阿頭好唔同,好尊重 BACKPACKER,叫人做野,會先問 " DO YOU WANT TO ........ ?”。捆好第一輪,大家又再走出Farm 扯樹枝。我同Tak都有去幫手,老細叫我地小心D,扯唔到不用勉強,以免受傷。老細咁好,我地都冇偷懶。扯唔出,嘗試邊大叫廣東話粗口 "Diu”邊扯,又好似 Work 喎!

臨收工時,肥老細竟然問我同 Tak 聽日會唔會再來,我地好Surprise,同佢講 ' BUT WE CAN'T HELP MUCH",肥老細話唔緊要,仲託鬼情男通知 HOSTEL 我同TAK第二日都要番來‧我同TAK真係喜出望外。我地咁廢,都可被挽留。

1 則留言:

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...