2007年8月22日 星期三

澳洲闖蕩之旅(六) - Bunderberg沒有工開的日子 + 2nd WWOOF

完成fraser island之旅,我們的身家已冇左一半,係時間要賺錢。於是到backpackers打工勝地bunderberg碰運氣。

bunderberg working hostel多,不過來打工的backpackers都好多。來bunderberg之前曾經打電話到一間hostel問工作情況,佢地話有packing job的空缺,所以我們先來。但去到果間hostel,個reception同我地講依家bunderberg工作情況好淡,hostel有幾個女仔等緊工,叫我地先諗清楚。於是我同tak出去搵bunderberg其他hostel打聽。我地搵左四五間,間間都話依家冇乜工,可能遲d會有,不過唔sure幾時。一場來到,最後我地都係決定住番之前打電話問果間,俾左一個星期住宿,睇下一個星期會唔會有轉機。


可惜等足一個星期hostel都冇工俾我地。但有d遲過我地入hostel住的鬼妹就有工開,問hostel負責人點解,佢話有d farm係只請鬼,唔請亞洲人。(後來聽一d曾經在bunderberg打工的人講bunderberg一帶的歧視情況幾嚴重。較舒適的工作只請鬼,辛苦的就只請亞洲人,而且待遇不高,bunderberg打工其實冇乜著數。

        



@ bunderberg
慘蝕一星期住宿,打工變渡假,我同tak決定先玩埋whitsunday sailing tour再上另一打工勝地tully碰運氣。由於要等sailing tour開始,我地又唔想等待期間花錢,於是決定等sailing tour果幾日再參加wwof,邊省錢邊體驗澳洲生活。

可能因為bunderberg附近都比較靜,幾經辛苦先搵到一個wwoof host接濟我地,係一個獨居阿伯,有d擔心。
        



從bunderberg搭夜晚十二點車到rockhemton同阿伯會合。由於凌晨兩點就到,阿伯要第二朝先接我地,在rockhempton車站的廿四小時餐廳hea左成晚。                 

第二朝七點終於等到阿伯來接,佢首先就帶左我地上附近的山睇風景,then買早餐俾我地食,又去超市叫我地選擇晚餐的材料,似乎幾大方。





THEN番去佢屋企,係一間一層平房,望落簡陋,但都算舒適。我同TAK因為成晚冇訓,所以去到阿伯屋企第一件事唔係幫佢做野,而係睡覺。

黃昏跟阿伯參觀佢個FARM。雖然得阿伯一個人打理,但幾企理幾有規模,有洋桃、荔枝、熱情果等,每個星期六阿伯都會車D野出市集賣。阿伯除左種田仲會駕校巴同修理電視

               



參觀阿伯個farm

        第一晚食bbq,阿伯用花園的爐燒烤。


摘果用的吊臂



第一餐晚飯






第二日上午落farm做一陣weeding之後到阿伯朋友開的動物園玩。個動物園幾簡陋,不過有好多機會同動物接觸,抱動物又唔使另外加錢,算抵。不過動物園位置僻遠,又冇乜宣傳,入場的人不多。


0係阿伯屋企wwof 的幾天其實玩/睡多過做。在那裡住了四晚便前往airle beach參加sailing tour。



沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...