2007年8月9日 星期四

會考放榜

屈指一算,原來會考放榜已經係七年前的事。

當年的我,在無驚無險亦無喜的情況下平穩過度,會考放榜帶俾我的回憶並不深刻。直到今年,才深切體會會考放榜是什麼一回事,因為今年係我細妹重讀中五後的會考放榜。

我呢個阿妹...唔算蠢, 唔算懶,不過,0係溫室中長大的她似乎未經過什麼風雨,略嫌欠了些鬥心。可能就係呢一點鬥心,令佢得到了最尷尬的分數 : 十三分。

佢最初知道分數時尚算冷靜,還帶點興奮的告訴我佢中文oral竟然有5*,(註:我識佢咁耐都唔知佢講野原來係有文有路的。舊年英文oral有A,今年就中文ORAL 5*)。直到佢知道學校收左一個同樣係13分但主科成績唔夠佢好的學生讀中六,且沒有考慮收佢,佢就覺得好委屈,在電話旁哭不成聲。之前仲口硬話唔使我地陪佢,依家終於忍不住開聲想我地去陪佢。於是我同阿媽就走去學校搵佢。

去到學校,我地搵左佢其中一個班主任了解情況。阿妹果D升到中六的同學包括那怕醜的男朋友仔也在她身邊。那位班主任似乎話唔到事,著我們去找另一位班主任鍾SIR。於是一岡人等浩浩蕩蕩出發去找鍾SIR。鍾SIR坦言學校的中六學位已所餘無幾,而且考獲13分的人有十幾個。不過如果有人DROP,我細妹將會係第一/二個選擇。其時我地已打定輸數,諗住耐心等到第四階段再出擊搵學校。我也在盤算星期五是否需調更幫細妹搵學校。

放榜日番到公司,我個腦一片空白,滿腦子都是搵中六學位的事,不時上網CHECK剩餘學位及查一查那些學位較多的學校校風如何。估唔到我要到自己放榜七年後先深切體會考生的徬徨。雖然好多人都話會考只係人生一個小階段,但我相信對很多會考生而言,會考就是一切。

經歷過愁雲慘霧的一天,今日阿妹終於收到學校電話話仲有一個位,可以俾佢升中六。我都唔知應該用"好彩" 定 "唔好彩" 來形容佢。

經此一役,希望可激發阿妹的鬥心。畢竟會考同高考,可謂小毛見大毛。真正的挑戰,中六才開始。

 


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...