2007年8月2日 星期四

澳洲闖蕩之旅(五) - 暢遊塔斯曼尼亞之勇闖Cradle Mt.

勇闖 cradle mountain

cradle mountain係tasmania最著明的山脈及景點之一。睇旅遊資料,覺得行cradle mountain的確係一件好有型0既事。由於tak想單車遊 tasmania,我又唔識踐單車,故離開wooff family之後,我同tak暫時分道揚鑣,各有各玩,直到0係tasmania最後一日先再見面。


我book 的 tour公司叫 "cra clare tour",約好佢地0係8am到我住的hostel pick up。我八點準時0係門口等人pick。其時,見貌似導遊的一對男女在門口等人,個男的問我係咪參加左bushwalking tour,我話係; 佢問我係咪參加左"tasmania expediture"公司的tour,我say no。於是我同佢都繼續等自己要等0既人,等等下,個男導遊要等0既另外一個客美藉華人出現,於是個男導遊問reception佢等0既另一個女客人去左邊,reception話唔知,可能去左shower。於是個男導遊先接走個美藉華人,遲d再番來接佢個女客人。

我自己一個等到八點半,開始緊張。正想打算俾"cra clare"之際,剛才個男導遊折返問reception佢要等果個女客人到左未,個reception話冇,個男導遊正想走之際,突然轉過頭來問我等緊邊間公司,我同佢講"cra clare",怎料佢興奮地說" it was you!!"。 原來我book左果間"cra clare"一早俾個男導遊果間"tasmania expediture"收購左。

我地先到一行山用品店集合同check gear。團友只有6人,包括澳洲母女、加拿大母女、澳洲阿婆、美藉華人(唔識講中文)。導遊係剛才接我的elfen同ben,以前係軍人。導遊話已經算係大group。

我的團友組合雖然有點奇怪,但他們都視我為細路女,對我幾照顧。澳洲母親讚我英文fantastic (我第一次俾人咁讚),我同佢講有時我聽唔明d local講乜,佢話如果佢地講野太快,即管叫佢地shut up; 澳洲阿婆會0係我唔多出聲0既時候主動潦下我,問下我野,等我可以commit d; 我同加國母女一間房,加母係一退休教師,好友善隨和,見我一個女仔來行山,會不時問候我。做左咁耐廉價勞工,突然被當作細路女般照顧,我也很享受。



 



         

在cradle mountain附近的shefield twon驚見一印有香港殖民地時代的垃圾桶。

   





在cradle mountain的 YHA camp site吃過午飯及settle down後便開始我們為期三天的cradle mountain 之旅。第一次o係外國行山,相當興奮。惜開始不久便下雨。雖然山路不難行,但雙腳都濕透,感覺很難受。為左保護環境,導遊要求我地沿住條track行,不要因為怕整濕而踐踏草地。有時明明見到條track陷入泥濘中,也得硬著頭皮行上去。當feel到自己鞋內的積水係泥漿,感覺更為嘔心。

早已聽聞鬼行山的習慣同亞洲人不同。佢地會行得會較快同冇乜小休,今次終於感受到箇中滋味‧導遊同團遊都好似趕路咁,可以停下來影相既機會不多。

 


團友們: 左起:澳洲女、澳洲母、美藉華人、導遊ELFEN、導遊BEN、加母、加女、澳洲阿婆。

第1天行到五點度便完結,有點意猶未盡。之後便回CAMP SITE休息同食飯。由於導遊之一的ben0係軍隊入面係廚師,所以我地0既午餐同晚餐都好豐富,惹來旁人注目。個tour咁貴都係貴在d食物。晚飯時我坐導遊ELFEN旁。佢問我有冇睇過澳洲動物,我話我只睇過袋鼠,仲要係死左的。於是眾人都和議待會兒坐車上山睇動物時可以俾我坐車頭。做細路女,實在太好了!

我地係天黑才上山的。雖然我同elfen都坐車頭,但我只見漆黑一片,而elfen就極專業,經常發現到d動物(如wombat, wallabe)。我今次都係第一次可以睇咁多澳洲野生動物,連好難得0既 tasmania devil 都見得到,大家都好滿足。

沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...