2007年8月30日 星期四

澳洲闖蕩之旅(六) - 浪蕩東岸篇Carins之Green Island飛行之旅



敗走TULLY
Peter屋企連電視都冇,收音機只播宗教節目。0係佢地屋企,冇咩娛樂。不過就有好多過期雜誌如<讀者文摘>。開頭覺得好悶,但住憤左開始享受呢度簡簡單單冇乜壓力的生活。我的娛樂,就只有睇<讀者文摘>,但我覺得幾寫意。


寫意還寫意,我地的財政狀況實在唔容許我地在peter"s farm再hea。原本來tully wwoof 係想在tully等工作,不過同好多tully的working hostel打聽過都話冇工。gorden又同我地講今年tully一帶天氣有d反常,好多farm 的香蕉產量比往年下跌五成。於是我地決定盡快完成東岸的旅程,飛到據聽聞工作機會較多的victoria。






 黃昏@MISSION BEACH

離開tully,匆匆走過mission beach,到達了旅遊勝地canis。想不到canis的市中心是這麼小,半日就行得晒,遊客看來比本地人還多。記得一次到canis的一間超市購物,遇到一個香港旅行團,還以為自己去惠康。

在canis報了一個空中賞green island的tour,一人才$79。出發要先到小型飛機機場集合,我地唔識落車,叫巴士司機到站時提我地,點知佢唔記得左,搞到我地坐過隆,唔知點算。打俾tour間公司,佢話會等我地,我話我地唔知點番去佢地度,搏佢會過來送我地,點知佢真係過來。都話澳洲人好人。

  

 

來接我們的好心機師。

 上機前要先榜重。此時先發現自己比在香港時重左10kg,情天霹靂!

 




   與我們的機師合照。成架機只有我同tak兩個乘客,不過機師都有兩個,好似好豪。















                     從空中望落去水底清淞可見。



其實當時因為患上backpacker症候群,所以對如詩美景不太感動。不過依家睇番d相,呢似飛行之旅都係一個好難忘的經驗。

沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...