2007年8月9日 星期四

澳洲闖蕩之旅(五) - 暢遊塔斯曼尼亞-東岸篇



完成了cradle mt 之旅,休息了一天,又再開始東岸團。今次呢個團有成廿人,絕大部份都係亞洲人,仲有一對香港姊妹,令人懷念之前CRADLE MT TOUR人少少多老外的日子,我亦失去了跟團友打交道的衝動。

第一日遊覽了小鎮ROSS 同bichelo...





  @ Launceston





Bakery @ Ross Village,電影魔女宅急變內 KIKI工作的面包店就係參考呢度而設計。







 @ Ross Bridge





ON THE WAY TO BICHELO...








連島沙洲@BICHELO,見水漲,唔識游水的我唔敢過。聽講對面有野生企鵝










夜遊bichelo海灘睇野生企鵝,團費才廿蚊,跟企鵝只是幾米距離。

第二日對我來講係東岸團0既重頭戲: 攀Mt Amos。既然cradle mt我都行到,mt amos應該唔會難到我。但行左3日cradle mt,我雙腳原來在不知不覺間已經勞損。行得慢之餘,膝蓋位置更是一步一痛心。而且山上並冇山路可言,只有大石俾人逐級逐級上。團友見我行得咁辛苦都替我擔心。瑞士男更多次主動幫我揹背包。




小休@ mt amos with 瑞士男


好不容易我先上到山頂。0係山上竟然再次遇見cradle mt tour的團友美藉華人及另一有份攻頂的英國女人。佢地參加左另一tour玩東岸。





                    團友on Mt Amos。時為12月23日,導遊鬼馬地帶上聖誕頭飾。

落山對膝蓋的負荷更重。我大部分時間都係好似玩滑梯咁"sir"落山。難得導遊matt冇嫌棄我,仲叫我Don't be shame! It's fun! "


Matt係英國人。之前因為去印度旅行時冇晒錢,去左香港教左半年英文。佢話佢d香港學生本身英文都好好,不過因為要移民所以先去學英文。佢仲話要番香港睇下有咩改變,不過就擔心去到會變成肥仔,因為香港有太多好野食。佢竟然鍾意食叉燒包,不過頂唔順臭豆腐。其實回想起來,matt應該係我遇過0既咁多導遊之中最pro的一個。除左風趣幽默、英文易聽之餘,對遊覽地的認識又深,更煮得一手好菜。




第三日的重頭戲係參觀著名的大型監獄port arthur。當年係一個囚禁歐洲犯人的監獄。素來對監獄興趣極大的我對參觀port arthur期待已久。本來我地suppse係要跟住一個註監獄的講解員行,但我實在冇耐性聽佢講,聽左幾分鐘就自己去行。








扮囚犯@pt arthur musume





臨別大合照

完團日係平安夜,我和tak在tasmania的hobort重聚。大家對自己的tasmania之旅都很回味。hobort的平常夜就如死城,且又凍又落雨,我地都冇乜心情慶祝。只是靜靜的在hostel過一晚,準備明日飛往brisbane






沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...