2010年8月3日 星期二

旅行後的必答題

長途旅行之後,總有幾個好難答的問題令我好為難。大家可以教下我點答。

1. 去左旅行咁耐,你學左d咩番來/ 有咩得著呀?

如果發問的是長輩或是見工時被問到,我作都會作一堆體面答案出來。但,問心,老實講,坦白說,我,只不過係出去見識下,趁後生仲有氣有力去睇下個世界 0者! 我唔係「向世界出發」果 d 藝員嘉賓主持,去得果幾日旅行就可以咁多感慨,矯揉造作的嘔出一大堆人生體會、人生道理來。
太假了。硬是要說,我想旅行令我對搵錢發達之類的香港人共同目標看得沒那麼重。我搵夠錢供樓同去旅行就可以了。但這點就香港人的價值觀看來,似乎不是甚麼好東西。



2. 你旅行有咩趣事呀 / 最難忘係咩呀?

以下的真人真事:

同事 :「乜你去過澳洲 working holiday 咩? 有咩事係最難忘架?」

我: 「um...我行李超重,坐內陸機時俾人罰左千幾蚊港紙!!」

同事:「係? 仲有冇呀?」

我: 「um... 我 0係澳洲一個山坡上同一個加拿大男仔同瑞士女仔一齊大叫 " DIU 你"!!」

同事:「... 仲有冇 d 再難忘 D 0既事發生呀?」

我 : .... (無言以對)

其實長途旅行時好多時間都用左0係坐長途車、洗衫煮飯之類等瑣事之中,平淡乏味的日子佔了大多數,並不是大家想像中那麼精彩。當朋友問這個問題,期待著會聽到什麼驚天動地的故事時,我的答案往往令他們感到失望。而他們的反應也令我覺得很無奈。我自以為很有趣的經歷往往得不到什麼共鳴。所以面對那些平時不怎樣去旅行的朋友時,答這個問題時我總是輕描淡寫便算了,免自討沒趣。

3. 去左咁耐,有冇豔遇呀?

唔知點解大家總覺得去旅行就會有豔遇。邊有咁易架? 但答有,又好似好扮野; 答冇,又好冇型。都係 Tak 的答案最好 「稱唔上。稱唔上。」

3 則留言:

  1. 咁搞笑, 我決定唔問你任何問題...

    回覆刪除
  2. 非常同意呢, 好有我的心聲
    BTW, 好的Blog 寫得很不錯同, 期待之後的
    另外收到好妳send 比我的歌了, 謝謝~!
    [版主回覆08/09/2010 19:44:00]Panny你一個人0係 玻利維亞要保重呀!! 你d 西班牙文學成點呀? 你個 blog 0係邊呀?

    回覆刪除
  3. 哈 , 我邊會咁有心寫 Blog, 有寫 Dairy 去邊便好好了
    西班牙文進步了 , 起碼識講數目字 , 哈哈哈哈 ~!
     

    回覆刪除

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...