2010年8月27日 星期五

玻利維亞(四): 寧靜小鎮 Tupiza 隨影




雖然 Tupiza 鎮規模很小,頗貧窮,亦冇咩好做,internet不流行,但跟其他玻利維亞的小城相比,這裡很寧靜,很 peaceful,感覺也安全,是一個晃蕩 (即 「hea」)的好地方。






一頓地道的早餐@Tupiza街市




街邊果汁檔的誠意 papaya con leche (木瓜奶昔) - 本來打算隨手拎張枱面杯奶昔來飲。點知外表甚 cool 的老闆示意我唔好,仲倒晒杯野飲出來。原來佢係要從新整過杯俾我。又加新鮮木瓜又加香蕉又加奶又加乳酪,即叫即整,都只係HKD$2。不得不愛。




街邊 $5 的薯仔炒羊肉,細細碟又惹味,只會叫人愈食愈肚餓




Tupiza街市的一頓午餐 - 薯仔雞肉飯連湯 ($10) + 地道飲料 Api ($1)。Tupiza 街市感覺挺安全衛生的‧吃了幾次都冇屙。而且環境幾雅致,枱面會擺花。香港的街市可以學下。




街邊烤魚徒手吃,$20。本來打算買回旅館吃,但又怕回到旅館後會變質,旅伴提議坐在路邊即買即食。我們沒有任何餐具,又冇紙巾,但旅伴唔理咁多,一於徒手食,仲食得好enjoy。我雖然都係一個貧賤 backpacker,但都未貧賤到徒手食魚呢個地步。哭喪著臉的勉強把魚吃完,仲俾旅伴鬧我「徒料」,食唔到魚頭同魚尾又唔俾佢食‧那魚的確又香又滑,但我食得一d都唔enjoy‧只能說我的貧賤程度不及我的旅伴‧




tupiza 的市場。左下角那些是當地女人很喜歡用的環保袋,幾乎人手一個




阿根廷、智利流行 Empanada 餡餅,玻利維亞則流行 saltena 餡餅,外型較細小,餡料更豐富,食落更 juicy。













@ El Garage Cafe。這些情調 cafe 0係香港好少去。0係玻利維亞就 afford 得起了‧













Cerro Corazon de Jesus 看 Tupiza 市全景



















@ Hotel Valle Hermoso,喜歡旅館內有一顆樹










Tupiza 的巴士客運站

沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...