2010年8月26日 星期四

玻利維亞(四): Tupiza 三重體驗




Tupiza 最全面的玩法是參加「三重體驗」團,即包括坐吉普車、騎馬和騎自行車,愈多人參加團費愈平宜‧我們幸運地等到了6個人參加,以最平宜的價錢 $200 Boliviano (約HKD$200) 參加了「三重體驗」團。之前跟我們熬過了三小時 籌款 Jeep 車的意大利情侶也跟我們同團‧


第一個項目是吉普車遊。意大利情侶告訴我們之前的籌款 Jeep車也曾經過這天吉普車走的路線,但我真的想不起我們當時曾經過這裡‧這天坐的吉普車寬敞舒適,跟那天的籌款 Jeep車差天共地‧就算經過了相同的地區,感受真的完全不一樣。









































我們的午餐,一種玻利維亞常見、食落似糉的東西,老外團友不太受落‧













湖邊工作的工人們。







吃過午飯便展開三個小時的騎馬之旅。雖然曾經在大陸騎過幾次馬,但次次都有人 牵馬。我係唔識控制隻馬。所以我被安排騎這隻看來較乖的小白馬。




這次騎馬之行十行十多人只有兩個guide照顧,所以有時要自己控制d馬。一開始我隻馬就同同團一個加拿大女孩隻馬有碰撞,嚇得我們大叫,要個guide將我地兩隻馬分開。於是我一直在隊尾‧




頭二十分鐘的路都是在鎮上,有點悶,竟有點想打瞌睡。




後來進入荒漠地帶,景色豁然開朗,就覺得幾有西部牛仔feel。










間中 d 馬會自動奔騰。嚇得我......!我老人家唔可以咁刺激。






























騎了個多小時,馬隊在這峽谷大休




大休後走另一條較短的路回程













騎馬後的活動是踐單車‧我不能踐單車,只好一直跟 tour guide兼司機坐在吉普車上觀察單車上的團友‧踐單車的起點在這山崗上,一直走下坡回鎮上的旅行社‧













團友們在山崗上準備







旅伴再次以一身「落葉歸根」造型上路,令這張本來應該很有型的單車相大打折扣




他們出發了‧我只有看的份兒







































3 則留言:

  1. 路過, 你影d相好靚! 我都打算下年辭工去南美玩幾個月...哈哈
    [版主回覆08/28/2010 17:09:00]歡迎歡迎。祝你出走成功。

    回覆刪除
  2. 我都係路過架...不過真係忍唔住留番句"d景象真係太靚"!!!!!!!!但想多口問句.板主你懂得講意大利文嗎?
    [版主回覆09/01/2010 20:56:00]唔識架,淨係識英文

    回覆刪除
  3. 請問踏單車需要上斜落斜嗎?
    [版主回覆03/10/2011 14:21:00]要落斜。眼見都幾斜。

    回覆刪除

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...