2010年8月20日 星期五

又講見工

披上新買的戰衣,化行個妝,穿上新買的高跟鞋,這天我要做我最最最最憎但又唔做唔得的事 -- 見工。某大學的一個打雜 post。

這工作比之前的工作職位還要低,仲要係 form 5 level,但薪水比以前的略高。不算太理想。但我已 send 了幾十封求職信,就只有呢份有回音,不由得我不害怕。再者回來三星期,我仍然處於南美 mode,整個人渾渾噩噩的。似乎須要去見一見工,俾人糟質一下才能回過神來。


第一關係電腦 test。這兩天都在家重溫 excel、 access,點知佢考 microsoft word,要一個小時內打三篇文,兩篇英文一篇中文,要加表格、symbol、改間距之類。本來我很有信心,點知一開個microsoft word,仆街!! 英文 icon 版!! 條工作列上所有的選擇都係 icon,唔係睇慣用慣的文字, d 位置又完全唔同,我見都未見過呢個version‧要重新花時間搵番 d 選擇 0係 邊, 好驚做唔切。最後我雖然打得晒d內容,但係我搵唔到 "左右對齊" 同 "行距" 0係邊度可以改, 唔知 pass唔 pass。唉! 真係冇expect 個microsoft word 會係咁。

之後等左成粒鐘先有得 individual in。雖然這工不是太理想,我唔係好 "恨"做。但見工就係咁。唔理你有幾想做份工都好,都會令你坐立不安,心神恍惚。   一打開門,唔係呀! 又係咁?  四個女interviewer 坐到兩米以外見我一個,好似警察見 board 咁。 呢份只不過係一份 form 5 level 0既打雜工咋wor! 使唔使咁 0既排場呀?

硬著頭皮迎接每一個問題。其中一個interviewer 問:「你地以前用咩電腦軟件整 timetable ga?」

我答: 「excel」

見她呆了一呆,我意會到佢地可能用緊一d 我唔識用的幾十萬 software 來整 timetable ,唔係用 excel 咁落後......

佢再問:「你頭先mention 你以前管的program有二、三百人。但我地個 program 有二、三千。如果我要你做一個二、三千人的 timetable,你會點去處理呢?」

我知道今回我可以番鄉下了。

2 則留言:

  1. Hello, 我都好怕這種" 長途旅行症後群 "  暫未試過出走超過1個月(但將會有...) 不斷想像回來後要面對怎樣的世界, 矛盾地希望改變卻又渴求安穩。Anyway, 好想出走! 其它的隨遇而安吧, everything will be all right!  sorry,我呢個路人甲廢話連篇太多口水 @@ 你要加油!
    [版主回覆08/21/2010 21:41:00]Thanks!! 希望你出走成功!!

    回覆刪除
  2. 其實interview 真係要隨機應變. (如妳覺得佢不是用excel做timetable)如果係我, ,當佢問妳點做幾千個timetable時, 我會先問佢係用什麼program, 跟住就話想信那個Program 應該會比excel方便好多, 另妳做幾千個time table 同用excel做幾千個timetable差不多時間...... etc都係吹下咁, 沒有什麼model asnwer. 希望快啲揾到工啦

    回覆刪除

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...